16 תשובות
מוות של בן אדם קרוב, פרידה, הפרעות אכילה, פגיעה עצמית
פסיכוזה של סכיזופרניה בגיל 13
ברוך השם כל זה מאחורי והיום אני מאושרת..
ברוך השם כל זה מאחורי והיום אני מאושרת..
אנונימית
מישהי קישקשה לי על ציור שעבדתי עליו מלא זמן:(
לראות תאונה במו עיני ואת המכונית עולה באש כשיש בן אדם במכונית.
הוא לא שרד.
הוא לא שרד.
אנונימית
אכזבתי ממש את אמא שלי שממש ניסתה לעשות לנו כיף..
אכזבתי גם את חברה שלי במסיבת הפתעה שעשיתי לה.
בשתי הפעמים ממש בכיתי... זה נראה לי הכי קשה לפגוע באנשים שאכפת לי מהם.
אכזבתי גם את חברה שלי במסיבת הפתעה שעשיתי לה.
בשתי הפעמים ממש בכיתי... זה נראה לי הכי קשה לפגוע באנשים שאכפת לי מהם.
אכזבתי ממש את אמא שלי שממש ניסתה לעשות לנו כיף..
אכזבתי גם את חברה שלי במסיבת הפתעה שעשיתי לה.
בשתי הפעמים ממש בכיתי... זה נראה לי הכי קשה לפגוע באנשים שאכפת לי מהם.
אכזבתי גם את חברה שלי במסיבת הפתעה שעשיתי לה.
בשתי הפעמים ממש בכיתי... זה נראה לי הכי קשה לפגוע באנשים שאכפת לי מהם.
אכזבתי ממש את אמא שלי שממש ניסתה לעשות לנו כיף..
אכזבתי גם את חברה שלי במסיבת הפתעה שעשיתי לה.
בשתי הפעמים ממש בכיתי... זה נראה לי הכי קשה לפגוע באנשים שאכפת לי מהם.
אכזבתי גם את חברה שלי במסיבת הפתעה שעשיתי לה.
בשתי הפעמים ממש בכיתי... זה נראה לי הכי קשה לפגוע באנשים שאכפת לי מהם.
כנראה בדיכאון, ויכול מאוד להיות שיש דברים נפשיים נוספים קשים, אבל כרגע הכי קשה וכואב לי זה הדיכאון
אנונימית תודה לך על השאלה ועל כל זה, הפתיחות הזאת גם לקבל את זה, זה ממש מדהים מצידך, תודה לך ומקווה שהכל טוב אצלך, ואם לא, תדעי שיהיה טוב, כי את בן אדם מדהים וזה מגיע לך ועוד איך!!❤❤
אנונימית תודה לך על השאלה ועל כל זה, הפתיחות הזאת גם לקבל את זה, זה ממש מדהים מצידך, תודה לך ומקווה שהכל טוב אצלך, ואם לא, תדעי שיהיה טוב, כי את בן אדם מדהים וזה מגיע לך ועוד איך!!❤❤
אנונימית
פרידה מהאהבה הראשונה שהיינו שנה ומשהו, חבר שלי בגד בי עם החברה הכי טובה, ושהוציאו מהבית את החתולה שלי שהייתי ממש מחוברת אליה, ולשמוע סיפורים על השואה, זה מה שעורר אצלי הכי הרבה תחושות של עצב
דיכאון, פגיעה עצמית, התעללות רגשית, שהכלבה שלי מתה, חוסר רצון לחיים
אנונימית
לב שבור
מוות של הכלבה שלי, דיכאון
כשהבנתי שאני לא יוכל להשתנות או לשנות את העבר או העתיד
דיכאון נורא בגיל צעיר
לא חסר.. הפרעות אכילה,הטרדה מינית כמעט אונס,שברון לב,דכאון,אבדתי הרבה חברות שגיליתי תפרצוף האמיתי שלהן,חרם ביריונות,ניסיון התאבדות,השפלות מחלק מהשכבה
מוות של כמה אנשים חשובים לי מהמשפחה
באותו הנושא: