התחברות הרשמה

כותבים בס"ד בדרך כלל בכל דף חדש שמתחילים במחברת או אם זה אותו נושא או המשך לא כותבים שוב?

6 במרץ 2022, 22:28
כתיבהמחברותאמונהמילים    
6 תשובות
אפשר שוב בכל דף
ל
לטיכטעח
בכל דף חדש
ר
רוצים רפורמה משפטית !!!
בכל דף חדש
P
Preetyface
בכל דף חדש
א
אז אני כבר לא אנונימית
בראש כל דף
B
Borderline
שואל השאלה:
טוב תודה לכולם
אנונימי
באותו הנושא:
כשאתם כותבים במחברת אתם כותבים בעט או בעיפרון?
אתם כותבים במחברת עם רווח או בלי?
באזרחות כותבים הרבה במחברת?
במחברת- אתם כותבים בשני צידי הדף או מדלגים?
במחברת שלכם אתם כותבים עם עט או עיפרון?
כותבים הרבה במחברת במקצוע של"ח?
אתם כותבים בשני צידי הדף במחברת או מדלגים וכותבים רק באחד מהם?
אתם כותבים על שני צדדי הדף במחברת?
אתם כותבים במחברת בזום?
כשאתם כותבים במחברת בשיעור אתם כותבים תאריך?
איך אתם רושמים בדרך כלל במחברת?