5 תשובות
כנראה ישאלו בהתחלה
בכל מקרה את לא יכולה לעשות מבחן מעשי בלי שעברת תאוריה והם לא רוצים שתמרחי את זה
^^נכון זה בדיוק מה שאמרתי אין איסור להתחיל ללמוד נהיגה פשוט אי אפשר להשלים את כל שיעור הנהיגה ללא תיאוריה. יתנו לך לעשות רק חלק
^את טועה אין חוק שאוסר
אנונימית
יש חלק שמסכימים ללמד אם אין אבל זה לא חוקי והם לא אמורים ללמד בלי תיאוריה
אנונימית
לא. מותר להתחיל ללמוד נהיגה בלי תיאוריה אבל מותר לעשות רק 14 שיעורים בלי תיאוריה בשביל להמשיך ללמוד תצטרכי לעבור תיאוריה