התחברות הרשמה

אנחנו עושים הגמד והענק בכיתה, והילד שיצא הגמד שלי ממש נמוך.. אני מפחדת שאם אני אכתוב לגמד שלי הוא יחשוב שזה בגלל הגובה

שלו ויעלב..
ואם אני אכתוב רק מהענקית זה מוציא אותי איזה פרה הענק הירוק.. מה לעשות??
7 במרץ 2022, 22:52
גמד ענק    
4 תשובות
גמד ענק זה בדיוק להפך
אם את מביאה לו אז הוא הענק
H
Harry James Potter Evans Verre
שואל השאלה:
אה ואלה
תודהה
אנונימית
הוא הענק, את הגמד
x
xMadFairy
בהצלחה
H
Harry James Potter Evans Verre
באותו הנושא:
מחרתיים אנחנו מתחילים לשחק הגמד והענק...(פירוט)
אנחנו עושים גמד וענק בכיתה ו...
אז אנחנו עושים הגמד והענק בכיתה ויצא לי שאני הגמד של החברה הכי טובה שלי ואין לי מושג איך אני עומדת להסתיר את זה ממנה
אנחנו משחקים הגמד והענק. איך זה בתור מתנה?
אנחנו עושים גמד וענק בכיתה
אנחנו משחקים הגמד והענק בכיתה ו..
היי אנחנו בכיתה משחקות הגמד והענק עזרה?
אנחנו עוים גמד וענק בכיתה שלנו ויצא שאני עושה למחנכת שלי
בכיתה שלכם משחקים הגמד והענק?
אוף אוקי, מחר אנחנו מתחילים לשחק הגמד והענק (כיתה ט' חחח)
אנחנו משחקים הגמד והענק