4 תשובות
שואל השאלה:
מסכימה ביותר^
מסכימה ביותר^
קרה לי כל הרבה פעמיים גם לטוב וגם לרע
לא אשכח איך התבאסתי שגילתי שהחלום הטוב הזה פשוט לא אמיתי וכלום ממה שחלמתי לא מציאותי זה שבר אותי כי אשכרה זה הרגיש כל כך אמיתי שאי אפשר לתאר
אבל מצד שני גם מאוד שמחתי לגלות שהחלומות הרעים והפחות נעימים שהיו לי הם רק חלום
לא אשכח איך התבאסתי שגילתי שהחלום הטוב הזה פשוט לא אמיתי וכלום ממה שחלמתי לא מציאותי זה שבר אותי כי אשכרה זה הרגיש כל כך אמיתי שאי אפשר לתאר
אבל מצד שני גם מאוד שמחתי לגלות שהחלומות הרעים והפחות נעימים שהיו לי הם רק חלום
איזה מבאסס
לא נוראא זה רק חלום אולי גם תקבלי חלק 2 אם תלכי לישון
לא נוראא זה רק חלום אולי גם תקבלי חלק 2 אם תלכי לישון
כןן וואי אני כלכך מזדהה זה ממש מבאס כשקמיםם!
אנונימית
באותו הנושא: