14 תשובות
לא.
נופ
לא
כבר 7 שנים רצוף קבורה בחדר
מבחינת ילדות כן מבחינת כיתה ד פלוס ממש לא
ממש לא
לא הייתי רוצה שיעברו חרם וחרדות וכל מיני דברים כאלה
אני לא מאחלת לאף אחד לחיות ככה
אז בטח שלא לילדים העתידיים או משהו בסגנון
לא, עדיף שלא
חס וחלילה לא
לא
כן.
חיים מעולים.
ממש לא
לא, הם יסבלו