4 תשובות
כן הוא טוב
יש לי אותו הוא לא כזה וואו
לי יש אותו ואני פחות אוהבת אותו המרקם לא הכי יושב יפה על העור עדיף את של מייבלין
אומרים שהוא ממש טוב אבל לכי תדעי
באותו הנושא: