7 תשובות
לי גם הורידו את הגשר לפני חודש או חודשיים והרופאה אמרה לי אם קורה משהו לקיבוע אפשר לבוע ולתקן או לשים פלטה
אני שמה פלטה פעם בשבוע והורדתי את הגשר
קיבוע זה מספיק אפ שמים על כל השניים
לי יש קיבוע למטה ופלטה למעלה
שמו לי קיבוע ואחרי שבועיים שלושה הביאו לי גם פלטה
פלטה זה בהמשך עוד כמה חודשים
קיבוע זה מספיק
אנונימית
אם הביאו לך פלטה את חייבת לשים
אם לא הרופא בטח יודע מה הוא עושה
וכנרטה מספיק לך הקיבוע
או שתקבלי את הפלטה בהמשך