4 תשובות
זה לא הראה ככ רע כמו שנראה לך
אנונימית
האמת שאני לא ממש נוגעת בזה פשוט צריך ללמוד לחיות עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
מה את עושה עם זה אז? אני גוזרת שניםםוניסיתי לגדל לאחרונה וגידלתי כמה חודשים וזה פשוטט ממשיך לצד השני והייתי חייבת לגזור שוב :/
מה את עושה עם זה אז? אני גוזרת שניםםוניסיתי לגדל לאחרונה וגידלתי כמה חודשים וזה פשוטט ממשיך לצד השני והייתי חייבת לגזור שוב :/
אנונימי
יש למלא אני חא גוזרת
אנונימית
באותו הנושא: