5 תשובות
לשים עליהם פס
קודם כל לחשוב אם אולי יש משהו בך שגורם לזה (אני לא בהכרח אומרת שזה ככה פשוט זו אפשרות). תחשבי אם אולי משהו בגישה שלך, ביחס שלך אליהם, בהתנהגות, במעשים שלך, בדיבורים שלך.

אם את לא מצליחה לחשוב על משהו, את יכולה לנסות לחשוב על אחד מהם שתרגישי איתו בנוח ויהיה כנה ולשאול למה, לקבל תשובות.

לפי הסיבה שתקבלי תחשבי אם יש על מה לעבוד ואם לא תקבלי תשובות או שתקבלי סתם סיבות לא לגיטימיות, אל תתני לזה להשפיע יותר מדי ותמצאי את האנשים המתאימים והנכונים לך.
האם את *מרגישה* שכולם מתרחקים ממך?
או שאנשים ממש מתרחקים ממך בפועל?
אם את רק מרגישה שאנשים מתרחקים ממך למרות שזה לא מה שקורה בפועל נסי להבין עם עצמך מדוע את מרגישה ככה?
האם השתנת לאחרונה? האם את מרגישה שיש שוני גדול בינכם הקשה לגישור?
לפעמים יוצרים בתוך עצמנו מרחק מאנשים מסוימים מבלי לשים ב ואז אנחנו מתרחקים מהם ומרחיקים אותך לא במודע פשוט כי אנחנו נחסמים מולם.

אם את רואה שאנשים מתרחקים ממך בפועל נסי לשים לב לסימנים..
באילו סיטואציות זה קורה שאנשים מתרחקים?
מה קורה לפני שאנשים מתרחקים?- מה הייתה התנהגות שלך?
האם השתנת לאחרונה?
איך אנשים מגיבים אלי? לדיבור שלך וכו..
ברגע שתשימי לב תוכלי לדעת היכן נעוצה הבעיה ואיך ניתן לשנות.
בנוסף אם יש לך חברה קרובה שאת מבינות אחת ללב השניה ואת סומכת עליה את יכולה לפתח איתה שיחה אישית ולשתף אותה בתחושות שלך ובמה שראית ולשאול מה היא חושבת שהסיבה לך ואיך את יכולה להשתפר.
מאמינה שאת יכולה לשנות את המצב שלך לטובה במהרה!
בהצלחה:)
להתמקד בעצמך, להתחיל להתקדם בעצמך
להבין מה את רוצה לעשות בחיים
למצוא משמעות
ולמצוא אנשים שיש להם דברים משותפים לשלך ושאוהבים אותך כמו שהם
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.