28 תשובות
זה באמת גובה מהמם !!
ממש לא, גובה מצוין
לא זה מעלה, גובה מושלם
אנונימי
הממוצע הוא 1.59 אז לא
לפי דעתי זה אחלה גובה.
אני כבר 1.76 אז אני לא אוכל לדבר
שמעי זה לא מוריד בכלל אבל זה עיניין של טעם בדרך כלל הגובה לא משנה לאנשים כבר
...
הגובה שלך ניפלא בעיני
לא גובה מעולה
זה הגובה המושלם לדעתי
קצת פחות גבוהה ממני אבל רק קצת
הממוצע 1.61, בפעם האחרונה שבדקתי.
מעבר לזה, בעיניי זה יפה, אבל גבוה יותר אפילו יותר.
לא בכלל לא
זה לא מוריד
פשוט כאלה שנמשכים לנמוכות כנראה פחות יימשכו אלייך אז לדעתי גובה זה לא משהו שיוריד
אנונימית
לא מוריד אחלה גובה
לא, זה אחלה (ככה אני גם לא ארגיש נמוך רצח חחח)
זה טיפה מעלה
אנונימי
אחלה גובה שבעולם.
לא
אנונימית
הייתי רוצה להיות מטר 65 אני מטר 70...
לי לפחות אם היא מתחת ל1.70 אני פשוט אמשך אבל זה רק גובה
ממש לא
תאמת זה הגובה שהייתי מעדיף
גבוהות זה נדיר בסטי אני מטר 67 ואני מתה לגבוה
למה שזה יוריד? זה נמוך אבל לא נמוך מדי. מחמיא ממש לדעתי.
גובה מושלם
רגע אני קצת מבולבלת, מוריד בקטע של "גבוה מידיי" או בקטע של "נמוך מידיי"?
אנונימית
ממש לא זה אחלה גובה
ממש לא זה דווקא אחלה