3 תשובות
הייתי עם בחורה שנתיים ולא עשינו סרטון אחד בטיקטוק, זה פשוט לא קשור, תמיד אחרי זמן הרומנטיקה יורדת, זה העולם, מתרגלים. האהבה זה מה שנשאר וצריך להכניס כל הזמן לראש " אני אוהבת אותו, הוא אוהב אותי, הוא דואג לי ואני לא יעזוב אותו לעולם" וכמובן כדי לחדש דברים אפשר להכניס קצת ריגושים לקשר, המלצה שלי, הטיקטוק הורס דעה של בנאדם, הכל שם נוצץ ויפה , ותאכלס כל זוג שם מחזיק יומיים ונפרד
שואל השאלה:
וואוו כלכך הרגעת אותי תודה רבה
באהבה אחות, ובהצלחה ענקית בזוגיות ❤