ההורמון אינסולין המופרש מהלבלב משפיע על חדירות קרומי התאים לגלוקוז. מה יכולה להיות התוצאה של חוסר באינסולין? א. הלבלב יפסיק להפריש אנזימי עיכול ב. יואט תהליך הפקת האנרגיה בתאים ג. תרד רמת הגלוקוז בדם ד. תגבר חדירות קרומי התאים לגליקוגן ועמילאן ממש תודה לעוניםם