7 תשובות
לא בדיוק
כן.. עובדת על לא להיות כזו
מעדיף שהכל יהיה גלוי בלי ליפות את המציאות
לא שאני מעמידה פנים פשוט יש לי דמות כזאת שהיא אצלי מכיתה ו' בדמיון והיא אותו דבר כמוני רק עם סיפור חיים קצת שונה ומראה אחר...
לא
שואל השאלה:
האם אתם בתיכון או חטיבה ?
אנונימית
תיכון