4 תשובות
תלמדי מקצוע ש.את מתחברת אליו בלבד!
אל תתני לאחרים להחליט בשבילך
לא הייתי נותנת למילים שלהם לשנות לך את המסלול שאת סומכת עליו ואוהבת אותו.
זה שיש בך יכולות מסוימות לא אומר שזה צריך להכתיב לך את הלימודים או את הקריירה! ואם זה ממש יבער בך את תוכלי לנצל את היתרון הזה בך בדרכים אחרות- להתנדב במוסדות מסוימים, במוקדי סיוע אינטרנטיים, או אפילו להיות אוזן קשבת לחברים שלך בלי שום מחוייבות עסקית.
זה באמת מסלול מאוד ארוך ומייגע (בתור מישהי שנמצאת בו) ואם את רוצה לעשות משהו אחר- אין טעם לתת לסביבה להכתיב לך מה לעשות
תלמדי רק מה שאת תאהבי, את בסופו של דבר צריכה ללמוד ואז לעסוק בזה לא הם.
ממליצה לך לדבר עם אנשים שעוסקים או לומדים בשני המקצועות וכך להחליט. דרך השגת מידע ממי שכבר עושה את זה.
אל תקשיבי למה שאחרים חושבים תעשי לי טובה! את רוצה ללמוד הנדסת ביוטכנולוגיה אז לכי על זה. אל תתני להם לערער אותך.
ובלי שום קשר, פסיכולוגיה זה נורא קשה צריך שני תארים ועוד 4 שנים ניסיון אם בכלל מצליחים ואז בהתחלה אין כסף בזה כמובן. בקיצור, לכי על מה *שאת* רוצה ללמוד.