5 תשובות
ברור, זה די תהליך שקורה לכולם.
ככה זה לרוב האנשים לדעתי
אין חברים אין כינים
לכולנו היה כינים שהיינו קטנים. בטח שהגיוני
הגיוני
גם לי זה היה ככה
באותו הנושא: