12 תשובות
למה לא בסדר
מה הקשר יא צומי
אנונימי
חס ושלום למה לא בסדר :)
את הכי בסדר שיש בעולם וכל הכבוד לך❤
את הכי בסדר שיש בעולם וכל הכבוד לך❤
למה לא בסדר?
כל הכבוד?
אם אתה צריך עזרה בכל דבר אל תפחד ואל תהסס!
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
כל הכבוד?
אם אתה צריך עזרה בכל דבר אל תפחד ואל תהסס!
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
למה לא בסדר?
ההפך! כל הכבוד(:
ההפך! כל הכבוד(:
אתה לא בסדר אתה יותר מבסדר אתה הולך בדרך מצויינת אין הרבה אנשים כמוך, כל הכבוד לך... אתה לא יודע כמה אני שמח בשבילך.
זה אומר שאתה בדרך הנכונה ואתה הכי בסדר שיש:)
הסטלן
להפך, זה אומר שאתה בכיוון עלייה, ב"ה.
כל הכבוד, אשריך!:)
כל הכבוד, אשריך!:)
אנונימי
אתה יותר מבסדר. תעשה מה שעושה לך טוב אל תחשוב מה אחרים חושבים אם זה בסדר או לא בסדר
תתחיל בלהוריד את הסולם מהשם
זה אומר שהשם גאה בך ושמח בך