21 תשובות
אל תתייחסי למה שהם חושבים תלחצי עליהם
יש לך אולי בני משפחה אחרים שאת קרובה אליהם שכן מאמינים? תעשי איתם
אנונימית
תעשי קידוש בעצמך. אל תעלבי מהם
וכל הכבוד לך
וכל הכבוד לך
אני אישית לא עושה קידוש אני לא רואה בזה דבר הכרחי לכן יכולה להבין את ההורים שלך פשוט תעשי לבד או עם קרובי משפחה שכן עושים
כל עוד זה חשוב לך תוכיחי להם כמה זה חשוב לך
את אלופה!
כל הכבוד לך שאת עומדת על שלך.
תעשי קידוש, זה חשוב
כל הכבוד לך שאת עומדת על שלך.
תעשי קידוש, זה חשוב
המשפחה שלי עושה קידוש אבל הם לא מאמינים, זו מסורת במשפחה פשוט. בכל מקרה, אי אפשר לכפות עליהם אם הם לא מאמינים בזה, אם את רוצה לעשות קידוש אז תעשי את או שתמצאי אנשים קרובים שגם רוצים :)
תעשי בבית חב"ד או אצל חברה
ואשריך צדיקה על זה שאת רוצה לעשות!
שירבו כמוך בעם ישראל !
ואשריך צדיקה על זה שאת רוצה לעשות!
שירבו כמוך בעם ישראל !
אל תתייחסי. אשרייך
זה באמת שטויות ואלוהים לא רוצה בכך תקשיבי להורים שלך
אנונימית
דווקא הוא כן רוצה בכך.
"זכור את יום השבת לקדשו"
מכאן חכמים תיקנו את הקידוש.
"זכור את יום השבת לקדשו"
מכאן חכמים תיקנו את הקידוש.
זה מה שאנחנו מאמינים (דרוזים )
אנונימית
החרדים לא קשורים, אנחנו קיבלנו תורה במעמד הר סיני ובה הקב"ה ציווה עלינו חוקים ומשפטים. אין שום קשר לחרדים , אני בכלל דתי.
לא קיבלתם שום תורה ואלוהים לא ציווה עליכם כלום בטח שלא את השטויות האלה , צר לי שאתה מבזבז את חייך
אנונימית
בסדר, אני מבזבז את חיי
אני דווקא אוהב את הבזבוז הזנ
אני דווקא אוהב את הבזבוז הזנ
אלוהים רוצה שהאדם יהיה טוב ויהיה לו טוב, הדבר הזה לא עונה על שום דבר טקס פגאני מיותר תכלס ? ההורים שלה שפוים ונורמטיביים
אנונימית
מה בסוף עשית?
אז מה הוא רוצה בואי ספרי לנו
אז כתוב , זה לא מה שאלוהים רוצה זה מה שהחרדים רוצים
אנונימית
אל תלחצי על ההורים שלך, זכותם כמובן לא לקיים קידוש.
את יכולה, בפעם הבאה, ללכת לחברים או בני־משפחה ששומרים ולקיים קידוש אצלם.
אם בכל זאת אינך יכולה, תקיימי קידוש לבד, את לא חייבת שההורים שלך ישתתפו.
את יכולה, בפעם הבאה, ללכת לחברים או בני־משפחה ששומרים ולקיים קידוש אצלם.
אם בכל זאת אינך יכולה, תקיימי קידוש לבד, את לא חייבת שההורים שלך ישתתפו.
תעשי בלי שהם רואים, בחדר או משהו