9 תשובות
כן 25 עד 30 לשעה זה טוב
25-50 תלוי עד כמה תשאלי
שואל השאלה:
^בכל שאר הפעמים זה היה אחר הצהריים וממש לקצת זמן אז פשוט נתתי להם להחליט כמה לשלם...
אנונימית
שואל השאלה:
נראלי שזה היה 25
הם נתנו לי 100, זה היה אמור להיות 4 שעות אבל בסוף זה היה רק 3 וחצי או 3 ורבע והם לא ביקשו שאני אחזיר להם.
אנונימית
25. 30 זה כבר ל18 פלוס
בדרכ אם שומרים על ילד לוקחים 25 לשעה אבל זה שתי ילדות אז תקחי 30
30 לשעה
25-30
שואל השאלה:
הילדות בנות 7 ו 9
אנונימית