7 תשובות
כן
שואל השאלה:
אבל לפני שמנתקים קשר צריך לעשות את "השיחה", לא? אני חייבת לה הסבר הרי
ואין לי כוחות לזה.
אבל לפני שמנתקים קשר צריך לעשות את "השיחה", לא? אני חייבת לה הסבר הרי
ואין לי כוחות לזה.
אנונימית
כן הגיוני
את יכולה לשלוח לה הודעה אבל עדיף לעשות שיחה פנים מול פנים
בטח
אם היא רעילה תנתקי קשר
הגיוני לגמרי
באותו הנושא: