5 תשובות
קצת מבאסת
הסוף יצא מדהים :)
לא הגעתי לסוף עוד האמת(אני בתחילת העונה הרביעית) אבל אני חושבת שאמרו שתהיה עונה 5
אנונימית
*ספוילר*
הזוי לחלוטין. מאיפה כותבי הסדרה הביאו את יורוס? מה לעזאזל היא קשורה? ואם כבר להוסיף דמות, צריך לתת לה זמן בסדרה, לא פרק וקצת.
גם כל העניין של מחיקת הזיכרון, אולי מבוסס על משהו אמיתי, אבל נשמע מד"בי מדי ולא אמין בכלל.
אבל בכל מקרה, שרלוק לעד תהיה סדרה טובה יותר מאלמנטרי.
הזוי לחלוטין. מאיפה כותבי הסדרה הביאו את יורוס? מה לעזאזל היא קשורה? ואם כבר להוסיף דמות, צריך לתת לה זמן בסדרה, לא פרק וקצת.
גם כל העניין של מחיקת הזיכרון, אולי מבוסס על משהו אמיתי, אבל נשמע מד"בי מדי ולא אמין בכלל.
אבל בכל מקרה, שרלוק לעד תהיה סדרה טובה יותר מאלמנטרי.
אני דווקא ממש אהבתי
כאילו הקטע עם יורוס צץ פתאום כזה ונראה לא קשור אבל הפרקים של הסוף היו טובים ממשש
זה הרגיש כמו סרט מתח ממש טוב
כאילו הקטע עם יורוס צץ פתאום כזה ונראה לא קשור אבל הפרקים של הסוף היו טובים ממשש
זה הרגיש כמו סרט מתח ממש טוב