תשובה אחת
העלייה השנייה הייתה של יהודים צעירים רווקים מרוסיה ופולין שהיו יחסית חילוניים יותר, האמינו בסוציאליזם, הקימו קיבוצים ואנשי העלייה הראשונה היו יותר דתיים ומבוגרים עם משפחות
אנונימית