9 תשובות
כן
כן זה מעולה
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
זה סבבה גם אני התחפשתי ככה
שימי גלימה עם עוד צבע נגיד סגול
מצוין
ותוסיפי יבלות על האף כדי להסביר
חח סתם לא רק אפ אתם רוצות
ותוסיפי יבלות על האף כדי להסביר
חח סתם לא רק אפ אתם רוצות
כן זה מעולה
כן בטח זה אחלה
כל עוד יש את הכובע יבינו שזו מכשפה
באותו הנושא: