8 תשובות
תגידי שאת הולכת לסבתא שלך
תלכי. מה יש לך להפסיד? אולי תרגישי יותר בנוח בבית של מישהו במקום בבית הספר, תוכלי להתחבר יותר לפחות לבת אחת ככה
תלכי
אנונימית
אני חושבת שתלכי. ותנסי להתחבר באמת ולדבר יותר
אם את יודעת שאת לא תהני שם אז חבל.
לגבי התירוץ? תגידי שאת לא מרגישה טוב ( חטפת קילקול קיבה, נפלת)
או שפשוט תגידי שאת בעונש ..
זה לא רק דילמה שלך ;)
לפחות תתעודדי מזה
ואני חא חושבת שזה מומלץ לשאול כאן באתר כי כל אחד יענה לך מהניסיון האישי שלו ולא מחייב שזה יהיה טוב בשבילך, תעשי טבלה של בעד ונגד וגם תקשיבי לעצמך
לדעתי כדאי לך ללכת ולנסות להתחבר אליהן יש לך הזדמנות לכי תדעי אולי תתחברי אליהן בסוף ותהיו חברות טובות וזאת שכל הזמן שופטת אותך תראה שאת אחרת ממה שהיא חשבה לטובה כמובן, מציעה לך ללכת,
ואם תראי שזה לא הולך אז תני להן תרוץ ותלכי לבית ואם הן יצאו לך שוב תתני תרוצים חבל שסתם תלכי איתן ותרגישי לבד
תלכי תנסי למה לא ילך אז ילך לא ילך אז לא ילך