12 תשובות
כי זה להפיל עובר שאפילו לא הספיק להגיע לעולם וזה בעייני לרצוח מישהו כי לא הייתה לו את הזכות להגיע לעולם
מאז מתמיד ידעתי שזה רצח.. אבל זה התחזק אצלי כנתקלתי בסרטון של "מדברים מה שחשוב באמת" והבנתי כמה שזה רצח לכל דבר ועניין!
כי הפלה הורגת בן אדם
tired טכנית הוא כן הגיע לעולם כבר
tired טכנית הוא כן הגיע לעולם כבר
אנונימית
כי אנשים מפגרים
לא יודעת
זה עובדה, אפשר להוכיח את זה לוגית
כי הם חושבים שלעובר אנושי, דבר שיש לו את אותן רמות נשמה ויכולת להרגיש ולכאוב וזכרונות כמו לעובר של זרע של צמח (לא איש צמח, צמח אמיתי), יש נשמה ויכולת להרגיש ולכאוב וזכרונות
הפלה זה כן רצח אבל אם יש אנשים שלא מתאימים לזה או שהם פוחדים מהריון אז הפלה זה הפיתרון הטוב בשבילהם וצריך לכבד את זה אחריי הכל זה הגוף שלהם
כי הם לא השכילו
ודי לטחון את השאלה הזאת כבר די
ודי לטחון את השאלה הזאת כבר די
הרג זה מילה יפה משפטית זה מילה שיכולה לקצר מאסר עולם ל 7 שנים כזה
שמוליק אני לא אוהבת להשתמש במילה "רצח", לדעתי זה לא בסדר וזה רק מרחיק אנשים מלהקשיב למתנגדי הפלות ולחשוב שהם קיצוניים ופרימיטיביים.
אבל האם זה הרג? כן 100%
אבל האם זה הרג? כן 100%
אנונימית
אפשר גם לסתור את זה לוגית ברוב שלבי ההיגיון זה תלוי מה אתם מחשיבים רצח ואם אתם מחליטים ששלבים יחסית מוקדמים של הריון נחשבים לרצח אם עושים הפלה אתם נחשבים רוצחים...
באותו הנושא: