15 תשובות
אני פשוט לא באה
לא
זה סתם הורס את האווירה ומבאס,תשימי סתם איזה משהו על הראש
לא מביך פשוט זה כיף לבוא מחופשים וצחוקים
לא
לא אבל זה כל הכיף בפורים למה לא להתחפש
לא מביך אבל כבר אין בקושי טעם לבוא
אנונימית
שואל השאלה:
לכל אלה ששואלים למה אני באה בלי תחפושת נזכרתי בפורים מאוחר מידי לצערי
ואין לי תחפושות משנים קודמות
כי תרמתי כבר הכל
לכל אלה ששואלים למה אני באה בלי תחפושת נזכרתי בפורים מאוחר מידי לצערי
ואין לי תחפושות משנים קודמות
כי תרמתי כבר הכל
תנסי סתם לאלתר משהו
שואל השאלה:
אה הבנתי שכל הקטע בפורים זה להתחפש
וזה דיי יוריד את האווירה
אולי אני כבר לא אגיע ואבוא וזהו
תודה רבה לכולכם❤
אה הבנתי שכל הקטע בפורים זה להתחפש
וזה דיי יוריד את האווירה
אולי אני כבר לא אגיע ואבוא וזהו
תודה רבה לכולכם❤
לא תשימי מה שאת רוצה
זה ממש חא יוריד את האווירה כולם כאן סתם מוזרים
לא מה תלכי
הרבה לא יתחפשו סתם אמרנו בשבילך שיהיה לך יותר כיף אבל תלכי
באותו הנושא: