6 תשובות
שואל השאלה:
בת 19
בת 19
אנונימית
זה משתלם
את עוד לא בהייטק למה את מצפה
לאט לאט תתרחבי
את עוד לא בהייטק למה את מצפה
לאט לאט תתרחבי
זה יותר מהמינימום
לדעתי שווה
שווה שווה
אנונימית
שווה לדעתי
באותו הנושא: