6 תשובות
שואל השאלה:
בת 19
אנונימית
זה משתלם
את עוד לא בהייטק למה את מצפה
לאט לאט תתרחבי
זה יותר מהמינימום
לדעתי שווה
שווה שווה
אנונימית
שווה לדעתי