התחברות הרשמה

זה נכון תחבירית לרשום: Maybe I'm not the only one who lying to herself

15 במרץ 2022, 21:24
אנגליתדקדוקאיך אומרים    
5 תשובות
כן
D
Dvir1122
who is*
וזה סבבה
s
shahar0
אה רגע כן זה טוב רק ה who is
ב
ברווזון
כן
S
Spidey
רק להוסיף את הis אחרי ה who בגלל שזה בהווה ממושך
ש
שאלתי נכון? יופי אז תענו!
באותו הנושא:
שאלה לדוברי רוסית: איך רושמים נכון תחבירית ברוסית "חלומות פז אהובה"?
לרשום אחרי משפט "*הוא* עדיין לא מוכן" זה נכון תחבירית כשמדובר על חפץ דומם?
עוד מעט אני וחברה שלי נהיה ביחד חודש ורציתי להעלות תמונה איתה ולרשום את זה (תיאור) , זה תחבירית נכון?
המשפט הזה נכון מבחינה תחבירית?
A life is the moment האם המשפט נכון תחבירית?
זה נכון להגיד It maybe?
מה נכון להגיד תחבירית?
איך נכון? only good vibes/ good vibes only?
תחבירית זה נכון להגיד her hair is so much prettier?
מה יותר תחבירית נכון להגיד?
זה נכון תחבירית לכתןב life sucks?