13 תשובות
עונה באדישות
לא זורמת למפגשים
טיפה מסננת
לא זורמת למפגשים
טיפה מסננת
שואל השאלה:
היא יוצאת עליי כשאני עושה את זה
היא יוצאת עליי כשאני עושה את זה
אנונימית
כנה ומביעה את זה.
לאט לאט פחות ליזום שיחות ,לסנן ,לדבר יבש
עדיף מאשר להגיד " אני חושבת שאנחנו צריכות לנתק קשר "לרוב קשרים לבד נגמרים
עדיף מאשר להגיד " אני חושבת שאנחנו צריכות לנתק קשר "לרוב קשרים לבד נגמרים
אם היא יוצאת עלייך אז פשוט אל תעני לה.
שתצא
מכפת לך
מכפת לך
שואל השאלה:
בפעם האחרונה שאמרתי לה את זה היא פשוט יצאה עליי שבמקום לדבר על דברים אני בוחרת להתעלם ולנתק קשר ופשוט באה למקום שלי בכיתה ודפקה מניפולציות
בפעם האחרונה שאמרתי לה את זה היא פשוט יצאה עליי שבמקום לדבר על דברים אני בוחרת להתעלם ולנתק קשר ופשוט באה למקום שלי בכיתה ודפקה מניפולציות
אנונימית
אם זה היה קשר שהיה לך חשוב והייתם חברות טובות, אז את אומרת לה שלא טוב לך ואת מסיימת את זה בטוב.
אם זה סתם מישהי אז אפשר פשוט לייבש אותה.
אם זה סתם מישהי אז אפשר פשוט לייבש אותה.
את ממילא מתכננת לנתק קשר מה אכפת לך
פשוט תתעלמי ממנה, אם היא באה תגידי שאת לא מעוניינת לדבר איתה. תעמדי שם, תני לה לברבר ובסוף תגידי טוב ותלכי
שואל השאלה:
כן אבל היא תלותית ממש אני מנסה כבר חודשיים
כן אבל היא תלותית ממש אני מנסה כבר חודשיים
אנונימית
זה יותר טוב שהיא יוצאת עלייך , תריבי איתה בחזרה , תגמרי לכך שאת תהיי הצד הפגוע , תסבירי לה שלא הכל סובב סביבה יש לך חיים ואת לא במצב רוח לדבר
היא אומרת שאת בוחרת להתעלם נו ו? והיא בוחרת לתקוף במקום ונמאס לך מזה
תגיעו לריב דוחה שבאמת יגרום לכם לנתק קשר
היא אומרת שאת בוחרת להתעלם נו ו? והיא בוחרת לתקוף במקום ונמאס לך מזה
תגיעו לריב דוחה שבאמת יגרום לכם לנתק קשר
אנונימי
שואל השאלה:
הסיבה שאני רוצה לעשות את זה זה כי אני רוצה להכיר עוד חברות וכשאני איתה זה מונע ממני, אבל כאילו אני לא רוצה שהקשר יהרס עד הסוף רק זמנית
אני מרגישה שהיא גם צריכה את זה בעצמה כי הקשר באמת כבר כלכך רעיל יש ריב כל יומיים וגם היא רוצה להכיר חברות פשוט לשתינו יש סגנונות שונים שאנחנו רוצות
חשבתי להתייעץ עם היועצת של בית ספר כי אני כבר לא יודעת מה לעשות
הסיבה שאני רוצה לעשות את זה זה כי אני רוצה להכיר עוד חברות וכשאני איתה זה מונע ממני, אבל כאילו אני לא רוצה שהקשר יהרס עד הסוף רק זמנית
אני מרגישה שהיא גם צריכה את זה בעצמה כי הקשר באמת כבר כלכך רעיל יש ריב כל יומיים וגם היא רוצה להכיר חברות פשוט לשתינו יש סגנונות שונים שאנחנו רוצות
חשבתי להתייעץ עם היועצת של בית ספר כי אני כבר לא יודעת מה לעשות
אנונימית