15 תשובות
נשמע מקסים
לא, תהני
נשמע מגניב האמת
יש לי ראש דשא בתור חיית מחמד הכל טוב
שואל השאלה:
נתתי לו גם שם ואני מדברת איתו לפעמים
אנונימית
גם לי יש
אנונימי
כן, מאוד מוזר.
למה נתת לעציץ שם? ולמה לעזאזל את מדברת איתו? את בת שש?
שואל השאלה:
פשוט אני מעדיפה צמחים על חיות מחמד כי הם לא עושים בלאגן בבית וגם הם יותר עדינים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ נתתי לו שם כי אני מאוד מחוברת אליו אפשר להגיד אפילו שיש לנו שורשים ביחד חח ואני מדברת איתו כי אני מרגישה כאילו הוא גם יצור חי כמו כולם למרות שזה סותר את העובדה שהוא צמח
אנונימית
צמחים גם הם יצורים חיים ._.
שואל השאלה:
יש הבדל בין חי לצומח
אנונימית
חחח זה כמו בפרק הזה של פיניאס ופרב עם הארנב שהיה לדופנשמירץ עציץ והוא נלחם בו
שואל השאלה:
אני לא בודדה יש לי משפחה וחברים והכול
אנונימית