11 תשובות
לא אולי תכירי שם מישהו/י
שום דבר לא מביך אף פעם. תעשי מה שטוב לך, ומה שבאלך בלי לחשוב על אחרים. תזכרי את העצה הזאת לכל החיים!!
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה^
אנונימית
לא מה מביך
לא, אני היום בסנטר עם חברה אם את רוצה אוליי להיות איתנו אז בואי לפרטי3>