5 תשובות
מחר ספציפית יש אירוע קוספליי למי שלא יכול לנסוע להארוקון
אין משהו מיוחד, בעיקר ילדים שעושים קוספליי (מתחפשים לדמויות אנימה וכ'ו)
אוכל
אנשים
יש הכל בסנטר מה זאת אומרת