5 תשובות
מחר ספציפית יש אירוע קוספליי למי שלא יכול לנסוע להארוקון
אין משהו מיוחד, בעיקר ילדים שעושים קוספליי (מתחפשים לדמויות אנימה וכ'ו)
אוכל
אנשים
יש הכל בסנטר מה זאת אומרת
באותו הנושא: