6 תשובות
שואל השאלה:
לא שתיתי הרבה רק בטעות הורדתי את הכדור אם הוודקה
לא שתיתי הרבה רק בטעות הורדתי את הכדור אם הוודקה
שואל השאלה:
חברים שלי שתו ובטעות לקחתי את הכדור עם כוס וודקה
חברים שלי שתו ובטעות לקחתי את הכדור עם כוס וודקה
עדיף שלא
לא מסוכן, פשוט עלול להחמיר את תופעות הלוואי של התרופה.
כן אתה הולך למות
שיהיה בהצלחה עם ההנג אובר.
באותו הנושא: