6 תשובות
שואל השאלה:
לא שתיתי הרבה רק בטעות הורדתי את הכדור אם הוודקה
שואל השאלה:
חברים שלי שתו ובטעות לקחתי את הכדור עם כוס וודקה
עדיף שלא
לא מסוכן, פשוט עלול להחמיר את תופעות הלוואי של התרופה.
כן אתה הולך למות
Aja
שיהיה בהצלחה עם ההנג אובר.