6 תשובות
שואל השאלה:
אה תודה
אנונימי
כשמשתמש מעלה שאלה מאנונימי ואז מנסה להגיב מהמשתמש שלו זה עושה את הדבר הזה. אין קשר לניתוק מהמשתמש למרות שניתוק מהמשתמש שם את המשתמש שלך כברירת מחדל בתגובות במקום אנונימי.
כשמתנתקים מהשאלה
שמים אנונימי ואז ממש מתנתקים
כי הוא התנתק ממשתמש
כי הוא התנתק מהאנונימי וזה מה שקורה
גם עכשיו רשום אנונימי