6 תשובות
שואל השאלה:
תודה❤
כן,זה משהו כזה רק במקום ארצות הברית גיוונתי (למליבו)
תודה❤
כן,זה משהו כזה רק במקום ארצות הברית גיוונתי (למליבו)
אנונימית
אני אוהבת את הכתיבה שלך :) יש בה משהו סוחף. אשמח לקרוא את שאר הסיפור, כשתפרסמי אותו
בקשר למשלב, אני מרגישה שאת הסיפור עצמו כתבת בשפה לגמרי סבבה, אבל כשהדמויות דיברו פתאום ירדת לשפת רחוב. למה זה? נכון שבמציאות אנשים לא מדברים כמו שייקספיר אבל לי אישית מפריע אם סיפור כלשהו כתוב במשלב גבוה אבל הדיבורים במשלב נמוך
עוד משהו קטנטן, צריך לעשות רווח אחרי פסיק, כלומר ככה-
"היי, מה שלומך?"
ולא-
"היי,מה שלומך?"
בקשר למשלב, אני מרגישה שאת הסיפור עצמו כתבת בשפה לגמרי סבבה, אבל כשהדמויות דיברו פתאום ירדת לשפת רחוב. למה זה? נכון שבמציאות אנשים לא מדברים כמו שייקספיר אבל לי אישית מפריע אם סיפור כלשהו כתוב במשלב גבוה אבל הדיבורים במשלב נמוך
עוד משהו קטנטן, צריך לעשות רווח אחרי פסיק, כלומר ככה-
"היי, מה שלומך?"
ולא-
"היי,מה שלומך?"
אה ורציתי לומר עוד משהו, זה לא כזה קריטי (כי זה רק טעמי האישי ואחרי הכל זה הסיפור שלך) אבל הקטע הזה שהיא תיארה איך היא נראית, היה לי די תקוע. סבבה שהיא מציינת שהיא יפה, אבל כל התיאורים האלה של "שיערי השטני הארוך ועיניי הכחולות.." (לא באמת זוכרת, המצאתי..) תמיד נראים לי לא קשורים. בתור קוראת אני מעדיפה לגלות על המאפיינים החיצוניים של הדמויות תוך כדי הסיפור, באגביות (כמו שהיא תציין שהשמלה מתאימה לשיער השטני שלה), ולא בתוך הצגה מסודרת. ובתור כותבת אני פשוט חושבת שזה נחמד לשמור קצת פרטים בצד, את יודעת, ליצור מסתורין
שואל השאלה:
נכוןן, אני גם הסברתי לעצמי את זה.
יש דמויות כביכול 'רעות' בסיפור.
רעות ולא מנומסות, ברבריות.
שהם ידברו ברמת רחוב,אבל יהיה דמויות אחרות שידברו בשפה שונה לגמרי..
אני רוצה שיראו את ההשוואה בין איש לאיש.
תודה❤❤
נכוןן, אני גם הסברתי לעצמי את זה.
יש דמויות כביכול 'רעות' בסיפור.
רעות ולא מנומסות, ברבריות.
שהם ידברו ברמת רחוב,אבל יהיה דמויות אחרות שידברו בשפה שונה לגמרי..
אני רוצה שיראו את ההשוואה בין איש לאיש.
תודה❤❤
אנונימית
וואו רעיון מעולה! רואים שחשבת על הכל מראש
ובכיף❤
ובכיף❤
שואל השאלה:
אה אני מתהה
אה אני מתהה
אנונימית