6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני נמשכת לבנים כאילו בנים ובנות לא מרגישים לי אותו דבר
אולי את רוצה רק להיות ידידה שלה זה לא בהכרח אומר שאת בי
אבל זה גם יכול להיות
זה לא בהכרח אומר שום דבר
יש סוגי משיכות ולא רק משיכה מינית
יותר מידי אנשים מתבלבלים ובגלל חוסר ידע יוצאים מנקודת הנחה שהם משהו שהם לא. קודם בודקים.
פתחי גולל ותחפשי משיכה אסתטית חברתית אינטלקטואלית... זה כבר יראה לך את כל הסוגים
אמרת שהיא נראית לך קצת גברית אולי זו הסיבה חחח יכול להיות שאת ממש נואשת לבנים שאת מחפשת את זה אפילו בבנות
אנונימי
שואל השאלה:
אוף יש מצב
אני חושב שהאנונימי צודק לגמרי