15 תשובות
סבבה כזה
מהמם מ side effects ואילך שנאתי כל שיר שלהם אבל זה באמת הפתיע
שואל השאלה:
^איזה שירים שלהם שמעת מאז? כי הם הוציאו מלא שירים בהרבה סגנונות שונים מאז
אנונימי
וואלה אהבתי
לא הכי טוב שלהם
אבל השיר הזה עומד להיות להיט ענק
שיר מהמם !!! לא הכי טוב שלהם אבל ממש טוב מתה עליהם:)
עוד לא שמעתי אבל לפי כל ההצצות של האלבום זה נשמע טובב
עריכה) שמעתי וזה וואו כמו שהם תמיד עושיםם
^^^^
כל השירים שיש להם mv
אהבתי הכל חוץ מהפזמון
שיר טוב ממש אהבתי
שיר מהמםם,קאמבק מדהים
לא השיר הכי טוב שלהם ,אבל מדהים
שואל השאלה:
^^הקשבת לthe view? (הם הוציאו מלא mvs למלא שירים באלבום הקודם שלהם, noeasy)
אנונימי
ממש אהבתי אבל יש להם יותר טובים
אני ממש אוהבת את השיר הזה
הקול של פליקס בפזמון פשוט ואו
כולם היו ואו בתכלס
שיר ממש טוב שלהם :) בכללי ממש אהבתי את כל האלבום
^^
כן, השיר לא מדבר אליי בכלל
שואל השאלה:
^אוקיי
אנונימי