6 תשובות
שאנון שבי במקום
ממש לא שאנון שבי במקום:)
אני אוהבת תנו לגדול בשקט וחושבת שזה מתאים גם לבת מצווה וזה שיר עדין ויפה.
אני אוהבת תנו לגדול בשקט וחושבת שזה מתאים גם לבת מצווה וזה שיר עדין ויפה.
שואל השאלה:
יש לכם אולי רעיונות לשירי פסטיגל מתאימים??
יש לכם אולי רעיונות לשירי פסטיגל מתאימים??
שירים שהיא אוהבת
איש הברקק
אני יכול לעוף בלי לדעת לעוףף
באותו הנושא: