6 תשובות
שאנון שבי במקום
ממש לא שאנון שבי במקום:)
אני אוהבת תנו לגדול בשקט וחושבת שזה מתאים גם לבת מצווה וזה שיר עדין ויפה.
שואל השאלה:
יש לכם אולי רעיונות לשירי פסטיגל מתאימים??
שירים שהיא אוהבת
איש הברקק
אני יכול לעוף בלי לדעת לעוףף