4 תשובות
חבר שלי שורף מלווה לילה ולא תפסו אותנו בחיים כמובן שזה היה רק למקרים נחוצים כמו שנצקעתי בלי כסף לחזור הביתה :(
אבל זה שלילה אז לא כדאי לקחת סיכון
אבל זה שלילה אז לא כדאי לקחת סיכון
עדיף פשוט לא לנסות את זה, זה ריסקי. סתם מחדש את כל התהליך של לימודי נהיגה סתם מתסכל
אנונימית
וכמובן צריך להתחיל מלווה מהתחלה
לא קרה לי אבל זה שלילה ל3 חודשים פלוס תיאוריה וטסט חוזק אם אני לא טועה
באותו הנושא: