5 תשובות
אני לא נוגעת באיפור אין לי שמץ מה זה
לא מניסיון שלי אבל חברה שלי אומרת שהוא נוראי
לא מכירה אבל לא נשמע ממש טוב
ממליצה על זה של אסנס שמעתי שהוא ממש טוב
ואני משתמשת בזה של מאק
פעם השתמשתי יש ויש,נגיד ממש פעם קניתי מלא צלליות משם בצבעים רנדומלים הן הפלטות צלליות הכי יפות שיש לי נשבעת אבל חוץ מזה לא משתמשת באיפור משפ
וואי לא הוא נוראי