7 תשובות
אכן
כן רוב הסיכויים שעברת
כן
כנראה שכן
לא בהכרח
לא בהכרח
יש טעויות שלא דורשות התערבות אבל כן דורשות פסילה
נגיד אם לא הסתכלת למראות או ששכחת לעבור לימין או שלא עצרת להולכי רגל אבל כבר נסעת אז אין טעם לבלום
או שנסעת איטי מידי או מהר
תלוי אבל תהיי חיובית;)
יש טעויות שלא דורשות התערבות אבל כן דורשות פסילה
נגיד אם לא הסתכלת למראות או ששכחת לעבור לימין או שלא עצרת להולכי רגל אבל כבר נסעת אז אין טעם לבלום
או שנסעת איטי מידי או מהר
תלוי אבל תהיי חיובית;)
זה סימן טוב, אבל לא מבטיח
באותו הנושא: