4 תשובות
מסכימה^דף בחיים לא יגיד לך לשתוק או לסתום
הבעיה מול אנשים זה שתמיד יש להם מה לומר או להעיר ולא תמיד האדם הפורק צריך עצה, לפעמים הוא צריך לפרוק רק לשם הפריקה. מול נייר, הנייר בחיים לא יגיד לפורק "די חפרת" או "חלאס"
לכן יש כאלה שמעדיפים לכתוב.
לכן יש כאלה שמעדיפים לכתוב.
כי לאנשים האלה הרבה יותר קל ונוח לפרוק לעצמם מאשר לאדם אחר, יש אנשים שיעדיפו הפוך, לפרוק למישהו
זה תלוי בבן אדם
זה תלוי בבן אדם
זה כיף להיות משחורר עם עצמי בידיעה שאף אחד לא ידע את זה וזה פשוט להרגיש משוחרר
באותו הנושא: