9 תשובות
היי דתיים לא יוצאים למסיבות
פחה חה ממש לא נכון אני דתייה ויוצאת למסיבות לפעמים
בהצלחה למצוא פה דתיים
דתיים פחות נוהגים ללכת למסיבות..
פחות..
כיכר ציון כל חמישי יש מלא נוער(לרוב דתי) וזה לא מסיבה אבל נחמד ללכת לשם ולדבר עם אנשים פחות או יותר בגילך..
אנונימית
שאלה: במסיבות אתם הדתיים אוהבים שיש קיגל טחון בתוך הפונץ'?
^^ שיואו זה הדבר שאני תמיד מחכה לו במסיבות איך ידעת???
^^לא, קיגל טחון בפונץ אני פחות אוהבת..
אני יותר מתחברת לקטע של הרינג על קרקר עם חומוס ולרקוד עם שירים של ישי ריבו
כן בדיוק יש דברים כאלה שהם מסיבות אבל לא מסיבות
נגיד לא עכשיו בפורום ומקומות כאלה