9 תשובות
עשית את מה שהרגיש לך נכון
למה אתה בוכה? עשית מה שהרגשת לנכון..
כנראה שזה מה שיעשה לך טוב:) אל תבכה
שואל השאלה:
אני לא חושב שאני מתחרט על זה על אבל אני עדיין מבואס
אני לא חושב שאני מתחרט על זה על אבל אני עדיין מבואס
אנונימי
תמיד טוב ללכת עם מה שאתה חושב, הכול לטובה.
שואל השאלה:
תודה לכולכם באמת
תודה לכולכם באמת
אנונימי
שואל השאלה:
סגור הכל מת
באמת שניסיתי, הרגשתי שאני כבר יותר פסיכולוג מאשר חבר ורציתי ממש שזה יעבוד איתה
סגור הכל מת
באמת שניסיתי, הרגשתי שאני כבר יותר פסיכולוג מאשר חבר ורציתי ממש שזה יעבוד איתה
אנונימי
מבינה אותך
אי אפשר ממש להרים את מי שלא רוצה להיות מורם זה נורא קשה כי גם צריך לשכנע למה הוא צריך להרים את עצמו נכון אתה לא פסיכולוג של אף אחד זה תמיד טוב לעודד ולעזור אבל יש גבול אי אפשר כל היום להיות במערכת יחסים עם מישהי שכל הזמן עצובה היא צריכה גם לשתף פעולה
זה לא היה הולך במילא
אי אפשר ממש להרים את מי שלא רוצה להיות מורם זה נורא קשה כי גם צריך לשכנע למה הוא צריך להרים את עצמו נכון אתה לא פסיכולוג של אף אחד זה תמיד טוב לעודד ולעזור אבל יש גבול אי אפשר כל היום להיות במערכת יחסים עם מישהי שכל הזמן עצובה היא צריכה גם לשתף פעולה
זה לא היה הולך במילא
שואל השאלה:
תודה vampire
תודה vampire
אנונימי