6 תשובות
תלוי, את יכולה ללדת גם שלישייה כל שנה
אפשר ללדת תאומים ועוד
9.462962962962963 ילדים
7*365
לחלק ל30
לחלק ל9
שואל השאלה:
(שבכל הריון יש ילד אחד)
R_R
זה לא עובד ככה, אי אפשר להביא ילד כל 9 חודשים, החישובים האלה לא רלוונטים. לא תמיד מצליחים להיכנס וגם אם היה אפשר מבחינת ביציות והורמונים, עדיין היה סיכון גבוה שהילד יוצא עם בעיות. רצפת האגן נחלשת אחרי לידה, שום אישה לא תיכנס להיריון כמה פעמים ברצף וההמלצה היא לחכות 6 חודשים בין לידה לכניסה להיריון, זה ידפוק לה את הגוף.
אנונימי