8 תשובות
בתור גרוזיני כמעט שלם
חצפורי
אבל על טעם וריח לא מתווכחים
אני לא גרוזיני אבל שניהם טעימים. לדעתי חינקלי יותר אבל זה כבד קצת.
חצפוריי חינקלי זה מגעיל אותי
לא צריך להיות גרוזיני כדי לדעת ששנייהם זה פשוט וואו, אבל לדעתי בממש טיפה חצ'פורי
שואל השאלה:
מה??איך חינקלי מגעיל?!
לא יכולה להסביר כאילו הבצק הטעם לא בא לי טוב
הכל טעים ואני גרוזיני מלא