79 תשובות
לברוח
אם הוא מתלבט שילך לחפש
אל תורידי מהערך של עצמך, תלכי עם מישהו שלא מתפשר עלייך ורואה רק אותך
אם הוא מתלבט שילך לחפש
אל תורידי מהערך של עצמך, תלכי עם מישהו שלא מתפשר עלייך ורואה רק אותך
שחררי אותו, שילך אליה
לברוח
לברוח מה ברור
מזה מתלבט איזה חי בסרט
מזה מתלבט איזה חי בסרט
לברוח לברוח
לברוח
לברוח למה שתביאי למישהו להחליט אם את שווה את זה?
מי הוא בכלל
תשכבי איתה
תשכבי איתה
שואל השאלה:
אני לא רוצה להיות במצב הזה. ואת האמת שגם אני חשבתי על זה.
אבל הוא היה הקראש שלי פעם ואז הפסקתי להתאהב בו, וזה חזר לי.
ולקח לי מלא זמן להתגבר עליו. בגלל זה אני שואלת
אני לא רוצה להיות במצב הזה. ואת האמת שגם אני חשבתי על זה.
אבל הוא היה הקראש שלי פעם ואז הפסקתי להתאהב בו, וזה חזר לי.
ולקח לי מלא זמן להתגבר עליו. בגלל זה אני שואלת
שילך אליה ויהנה
לברוח
לא שווה את זב
לא שווה את זב
אני לא מבין למה כולם אומרים לה לברוח אז הוא מתלבט בינה לבין עוד מישהי למה מה קרה די כבר להקצין כל דבר זה לא שהוא בגד בה
אבל העיקר שאם זה היה הפוך כולן היו קופצות והיו אומרות אין לך בושה תלחם עלייה
אבל העיקר שאם זה היה הפוך כולן היו קופצות והיו אומרות אין לך בושה תלחם עלייה
לברוח
שחררי אם הוא באמת היה אוהב אותך הוא לא היה מתלבט אל תרדפי אחריו הוא לא שווה אותך!!
לברוח כמובן
לברוח ומהר מאמי
אנונימית
תשחררי מי שבאמת אוהב אותך ורוצה אותך לא יהיה איתך רק כי את אחת מהאפשרויות...
אל תדאגי יהיה לך מישהו שיאהב אותך באמת ולא תצטרכי לרדוף אחריו
לא עושים כלום, על מה יש להלחם? תשחררי שיעשה מה שהוא רוצה
ומה הבעיה בלהתלבט??!! מה יש לכם מותר לו וזה שהוא שיתף אותה זה בטח כי הוא סומך עליה ומעריך את הדעה שלה
לא כל אחד שמתלבט זה מישהו שתופס מעצמו וחושב שכל העולם סובב סביבו
היה לי קראש על מישהו שלא שם עליי, באותה תקופה הכרתי את הבן זוג שלי והפכנו לחברים טובים.. חיבבתי אותו אבל לא היה לי קראש כמו על הראשון
הייתי בהתלבטות ובסוף הערכתי את הידיד שלא שם עליי פס למרות שחיבבתי אותו פחות והחלטתי להיות איתו
אנחנו ביחד באושר ועושר כבר 6 שנים בקרוב וגרים ביחד, מותר להתלבט לפעמים בחיים נקלעים לסיטואציות
אפשר לחשוב
ומה הבעיה בלהתלבט??!! מה יש לכם מותר לו וזה שהוא שיתף אותה זה בטח כי הוא סומך עליה ומעריך את הדעה שלה
לא כל אחד שמתלבט זה מישהו שתופס מעצמו וחושב שכל העולם סובב סביבו
היה לי קראש על מישהו שלא שם עליי, באותה תקופה הכרתי את הבן זוג שלי והפכנו לחברים טובים.. חיבבתי אותו אבל לא היה לי קראש כמו על הראשון
הייתי בהתלבטות ובסוף הערכתי את הידיד שלא שם עליי פס למרות שחיבבתי אותו פחות והחלטתי להיות איתו
אנחנו ביחד באושר ועושר כבר 6 שנים בקרוב וגרים ביחד, מותר להתלבט לפעמים בחיים נקלעים לסיטואציות
אפשר לחשוב
אנונימי אתה כלכך צודק אבל בטח שיתקפו אותנו כי מי אנחנו שלא נהיה חלק מהעדר ונסכים עם כולם
מערכות יחסים זה דבר שצריך לבחור בקפידה ואני לגמרי מבין אותו אם הוא לוקח זמן לחשוב באיזה זוגיות יהיה לו יותר טוב די להיות צבועים
מערכות יחסים זה דבר שצריך לבחור בקפידה ואני לגמרי מבין אותו אם הוא לוקח זמן לחשוב באיזה זוגיות יהיה לו יותר טוב די להיות צבועים
user00000 למה הוא לא שווה אותה? את מכירה אותם?
די כבר עם ההעצמות המיותרות האלה, אתם עונים בלי להכיר את שניהם.
די כבר עם ההעצמות המיותרות האלה, אתם עונים בלי להכיר את שניהם.
אנונימי
התגובות פה הזויות, מה הבעיה בזה שהוא מתלבט? או לא החליט מי הוא אוהב יותר, מה הבעיה בזה?
אנונימי
אם הוא באנת היה אוהב אותך , הוא לא היה חושב והיא בוחר בך ואני יודעת שזה נשמע רע
אבל סורי תחתכי ממנו.
אבל סורי תחתכי ממנו.
וואלה עם הוא אמר לך "אני מתלבט בינך להיהה חכי בסבלנות" הוא מגעיל
אם סתם הבנת את זה לבד אז אולי כדאי לך לחכות ולראות לאן זה מתקדם
אם סתם הבנת את זה לבד אז אולי כדאי לך לחכות ולראות לאן זה מתקדם
אנונימית
pick me, choose me, love me
ללכת ממנו
מי הוא בכלל עלק מתלבט
היה מת לקבל אותך, את לא צריכה להתפשר על אף אחד. הוא צריך להילחם עלייך לא את עליו. איכה פיכה לא שווה אותך תתרחקי מיד
את לא מכירה אותם! על סמך מה את אומרת את זה? אלוהים אנשים פה כל כך טיפשים
את לא מכירה אותם! על סמך מה את אומרת את זה? אלוהים אנשים פה כל כך טיפשים
אנונימי
"מי הוא בכלל עלק מתלבט" ילד ש2 ילדות (שידועות לנו) חולמות עליו בלילה.
אנונימי
אולי היא לא שווה אותו, זה הרי ה-א ב של כלכלה, עצה וביקוש, אם יש פריט אחד שרוצים לקנות אותו הרבה אנשים, הפריט יהיה יקר מאוד, כנראה שהוא אדם מיוחד, לא בטוח ששואלת השאלה ראויה לו.
אנונימי
חכי שהוא יחליט
תעיפי אותו לקיבינימט
אנונימית
אנחנו ולא אף אחד ממי שענה פה כןכן אתם אנשיפ נחמדים לי יודעים את כל הסיפור והמצב. לדעתי אל תעשי כלום פשוט חכי בשקט ותראי מה הוא יעשה
ומה הכוונה בלהלחם לא הבנתי, מה אפשר לעשות? או "לברוח".. לברוח לאן?
סליחה אם אני נשמעת לא כמו שאני מתכוונת כי הכוונה טובה אני פשוט מנסה להבין את השאלה
ומה הכוונה בלהלחם לא הבנתי, מה אפשר לעשות? או "לברוח".. לברוח לאן?
סליחה אם אני נשמעת לא כמו שאני מתכוונת כי הכוונה טובה אני פשוט מנסה להבין את השאלה
חד משמעית לברוח.
איך טינקרבל אמרה-
אם אתה מתלבט ביני לבינה תבחר בה כי אם היית רוצה אותי לא היית חושב גם על מישהי אחרת
איך טינקרבל אמרה-
אם אתה מתלבט ביני לבינה תבחר בה כי אם היית רוצה אותי לא היית חושב גם על מישהי אחרת
מי הוא שהוא יתלבט ביניכן תברחי
לברוח
לברוחח דחוף אם הוא היה אוהב אותך הוא לא היה צריך לבחור בך או בה זה משפט שאני לוקחת איתי כל החיים!!! תשמרי אותו ובאמת את לא צריכה אותו הוא מזה חיי בסרט
מ ה למה מישהו בכלל צריך להתלבט עלייך? את צריכה להיות אופציה ראשונה של מישהו לא שיתלבטו עלייך לברוח דחוף
ברחי ברחי כפרה עלייך מה את צריכה כזה בחיים שלך
אפס
לברוח מה זה מתלבט שילך יחפש מי ינענע אותו חצוף,את לא אופציה ובטח של בחירה,אם הוא אוהב אותה זה אומר שהוא לא אוהב אותך.כנל ההפך
חיים שלי.
הוא לא צריך להתלבט. את לא צריכה מישהו שלא סגור על עצמו, את רצחכה אחד שאת אופציה ראשונה ואחרונה אצלו, לא משנה אם זה הקראש שלך, אם הוא אוהב אותך הוא היה בוחר בך
הוא לא צריך להתלבט. את לא צריכה מישהו שלא סגור על עצמו, את רצחכה אחד שאת אופציה ראשונה ואחרונה אצלו, לא משנה אם זה הקראש שלך, אם הוא אוהב אותך הוא היה בוחר בך
לברוח ולהגיד גם לשנייה
שישאר לבד
שישאר לבד
לברוח
אם הוא באמת היה אוהב אותך הוא לא היה מתלבט
אם הוא באמת היה אוהב אותך הוא לא היה מתלבט
אויש
אל תילחמי ואל תברחי
תמשיכי כרגיל
אם הוא בוחר בה כנראה אתם לא צריכים להיות ביחד והוא לא שווה אתזה
אל תילחמי ואל תברחי
תמשיכי כרגיל
אם הוא בוחר בה כנראה אתם לא צריכים להיות ביחד והוא לא שווה אתזה
זה מגעיל וזה מראה שהוא לא באמת אוהב אחד מכן אם אתן אופציה בשבילו
תברחי וכמה שיותר מהר
תברחי וכמה שיותר מהר
לברוח אם הוא היה אוהב אותך הוא לא היה צריך את השנחה
להלחם
let it go
תספרי לו שהבחורה השנייה עם איידס.
נראה כמה אומץ יש לבחור.
נראה כמה אומץ יש לבחור.
לתפוס את הרגליים שלך ולרוץ הכי מהר שאת יכולה
לברוח מהר אבל
לא צריך אותו תעיפי אותו לסוסים איכס אין דברים כאלה לא עלינו שילך לחפש מה הוא חושב
אבל בואו נהיה כנים כולנו יודעים שמישהו שאומר לך שהוא מתלבט עליך אז הוא לא באמת רוצה אותך, והכל טוב אני באה להגיד שזה לא טוב שהוא מתלבט פשוט אם הוא מתלבט לדעתי זה לא הבנאדם שמתאים לה להיות איתו, שוב לדעתי
היה מת לקבל אותך, את לא צריכה להתפשר על אף אחד. הוא צריך להילחם עלייך לא את עליו. איכה פיכה לא שווה אותך תתרחקי מיד
עצם זה שהוא מתלבט זה אומר שהוא לא אוהב אותך מספיק
שילך אליה.
שילך אליה.
אנונימית
יש משפט שאומר
"אם היית אוהב אותי באמת, לא היית מתלבט מההתחלה, תבחר בה."
תקשיבי למשפט הזה, מניסיון
"אם היית אוהב אותי באמת, לא היית מתלבט מההתחלה, תבחר בה."
תקשיבי למשפט הזה, מניסיון
לא להלחם ולא לברוח פשוט לעזוב
אם הוא היה אוהב אותך הוא לא היה מתלבט
אם הוא היה אוהב אותך הוא לא היה מתלבט
לברוח מי הוא בכלל שתלחמי עליו מגיע לך מישהו שיאהב אותך מהרגע הראשון שהוא ראה אותך ולא אחד שמתבלט בינך לבין מישהי אחרת אותו הדבר גם למישהי השנייה
שתשחררי הוא יבוא אלייך.. זה מרפי.
אבל עדיין לשחרר. תגידי לו "תבחר בה, אם היית אוהב אותי באמת כנראה שלא היית מתלבט"
אבל עדיין לשחרר. תגידי לו "תבחר בה, אם היית אוהב אותי באמת כנראה שלא היית מתלבט"
פשש קטלתם את הבחור, מה הוא עשה בכלל זכותו להתלבט, אולי יש לו רגשות לשתיהן וזה שובר לו את הראש? שימו את עצמכם במקומו, נראה אתכם, לא יאומן איזה תגובות ילדותיות
לדעתי אם את מרגישה אליו משהו תתני לזה צ'אנס
לדעתי אם את מרגישה אליו משהו תתני לזה צ'אנס
הייתי אומרת לך לברוח, אבל זה לא כזה פשוט כי בסופו של דבר זה הקראש..
כל מי שכתב פה כתב את הדעה שלו, אבל מה שחשוב זאת הדעה שלך.
מה את מעדיפה? להישאר ולהלחם או לברוח ולוותר?
תעשי את מה שאת חושבת ולא מה שאחרים חושבים, האחרים לא אלה שמתמודדים עם התוצאת אלה את, אז תחשבי מה את רוצה.
יש לך דעה בטוח, בגלל זה כתבת את השאלה, תלכי אם הדעה הזאת עד הסוף
כל מי שכתב פה כתב את הדעה שלו, אבל מה שחשוב זאת הדעה שלך.
מה את מעדיפה? להישאר ולהלחם או לברוח ולוותר?
תעשי את מה שאת חושבת ולא מה שאחרים חושבים, האחרים לא אלה שמתמודדים עם התוצאת אלה את, אז תחשבי מה את רוצה.
יש לך דעה בטוח, בגלל זה כתבת את השאלה, תלכי אם הדעה הזאת עד הסוף
לברוח
את צריכה מישהו שיהיה בטוח במאה אחוז שהוא רוצה אותך לא שיתלבט
את צריכה מישהו שיהיה בטוח במאה אחוז שהוא רוצה אותך לא שיתלבט
מתלבט? לא ידעתי שאת מוצר שיש לה מתחרה... אם הוא חושב שאת לא מספיק טובה ועושה השוואה בינך לבין אחרת שישארו יחד... לא הייתי מרשה למישהי להתיחס אלי ככה!
אל תברחי אבל אל תרדפי, פשוט תשאירי אותו על אש קרה, תנסי לעבור למישהו אחר בזמן הזה.
אם לא מתאים לך ככה אז תעברי הלאה לגמרי.
ואנשים פה מדברים כאילו שלהם אף פעם לא היה התלבטות בין 2 גברים/נשים...
זה כן מצב לא נעים ולא מוסרי כלפיהם, אבל זאת המציאות וזה לא רק הוא זאת סיטואציה שקרתה לכמעט כולם
מה שכן הוא צריך להחליט כבר ולא למרוח.
אם לא מתאים לך ככה אז תעברי הלאה לגמרי.
ואנשים פה מדברים כאילו שלהם אף פעם לא היה התלבטות בין 2 גברים/נשים...
זה כן מצב לא נעים ולא מוסרי כלפיהם, אבל זאת המציאות וזה לא רק הוא זאת סיטואציה שקרתה לכמעט כולם
מה שכן הוא צריך להחליט כבר ולא למרוח.
אנונימי
שילך להזדי
מה זה להתלבט אני לא מצליחה להבין את זה אמאלה
אם הוא מתלבט ביינך לעוד מישהי שיבחר בה כי אם הוא באמת היה רוצה אותך הוא לא היה חושב ומתלבט בכלל
שילך למה מי הוא בכלל שהוא עוד מתלבט מה הוא עף על עצמו
לברוח
אחותי היקרה , ברגע שבן מתלבט בין שתיי בנות הוא אוטומטית רואה בפניו שתיי אופציות , תמיד יסתכל על שתיכן , ולא נראלי שתרצי א. להיות אופציה ב. שהייתה התלבטות כלשהי בינך לבין בחורה אחרת . תברחי מזה , תסיימי את זה . זה יפגע בך בהמשך . גבר אוהב זה גבר שישים את זאת שהוא אוהב כהעדפה ראשונה ולא כאופציה .
אנונימית
לברוח חדמש הוא יפספס את הכי טובה שלו בבום.
וואו רמת ההזייה פה עולה שלב
אתם לא מכירים אותה, לא מכירים אותו.
והוא כבר פושע מלחמה "אוי אוי אוי, הוא לא מאוהב בך עכשיו לגמרי" אז כן, הוא לא מאוהב ולא אמור להיות, הוא מתלבט עם מי לצאת, מי יותר תתאים לו, למי הוא יותר יתחבר. הדבר הכי לגיטימי מתבקש ורצוי בעולם. אחרי שהוא יצא עם מישהי הוא גם יתאהב כנראה, אם זה יתאים.
אבל לא, אתם כבר החלטתם ש"הוא לא שווה אותך" "תברחי" "הוא יפסיד את את הכי טובה"
פשוט עצוב שזה מה שרוב האנשים ענו פה. מבאס שזו הרמה.
אתם לא מכירים אותה, לא מכירים אותו.
והוא כבר פושע מלחמה "אוי אוי אוי, הוא לא מאוהב בך עכשיו לגמרי" אז כן, הוא לא מאוהב ולא אמור להיות, הוא מתלבט עם מי לצאת, מי יותר תתאים לו, למי הוא יותר יתחבר. הדבר הכי לגיטימי מתבקש ורצוי בעולם. אחרי שהוא יצא עם מישהי הוא גם יתאהב כנראה, אם זה יתאים.
אבל לא, אתם כבר החלטתם ש"הוא לא שווה אותך" "תברחי" "הוא יפסיד את את הכי טובה"
פשוט עצוב שזה מה שרוב האנשים ענו פה. מבאס שזו הרמה.
אז מה את רוצה שיגידו לה תשבי ותחכי בשקט?
אנונימית
^^בידיוק...
כתבתי על זה ממקודם.
אני גם בעבר התלבטתי בין 2 בנות ואז הייתה אחת שיותר הראתה עניין אז הלכתי אליה , הכרנו יותר ובסוף התאהבתי בה.
אז זה הופך אותי לאפס שהתלבטי בניהן?
זה קרה לכולם...
כתבתי על זה ממקודם.
אני גם בעבר התלבטתי בין 2 בנות ואז הייתה אחת שיותר הראתה עניין אז הלכתי אליה , הכרנו יותר ובסוף התאהבתי בה.
אז זה הופך אותי לאפס שהתלבטי בניהן?
זה קרה לכולם...
אנונימי
אהה טוב
אנונימית
לברוח, את לא צריכה לחכות לו שיבחר.
ואם הוא יבחר בה, הפסד שלו.
אם הוא באמת אוהב אותך הוא יבחר בך.
ואם הוא יבחר בה, הפסד שלו.
אם הוא באמת אוהב אותך הוא יבחר בך.
שואל השאלה:
הוא לא אמר לי הוא אמר לחבר שלו
הוא לא אמר לי הוא אמר לחבר שלו
התכוונתי שאת לא צריכה לחכות לו, תשחררי.
אם הוא באמת היה אוהב אותך הוא לא היה מתלבט מההתחלה.
אם הוא באמת היה אוהב אותך הוא לא היה מתלבט מההתחלה.
באותו הנושא: