9 תשובות
כן
את אמורה לבוא לביקורת כל חצי שנה בערך
שואל השאלה:
אני מצחצחת כל יום לא פספסתי אף יום במשך השנתיים האלה אבל לא אוכלת הכי בריא.. כאילו לפעמים שוקולד וזה
אנונימית
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת אם יש חורים??
אנונימית
את צריכה ללכת לביקורות כל הזמן
לא הלכת אף פעם גם סתם לניקוי שיניים.. שיננית? מה שזה לא יהיה
זה כבר קרה נו לא משנה אבל את חייבת ללכת לראות מה המצב
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי על שן טוחנת אחת סימן כזה שחור
זה אומר משהו???
אנונימית
ברור שנורא מה עם ניקוי אבנית בדיקת חורים קלרות
לא חסר
שואל השאלה:
סבבה תודה לכולם
אנונימית