4 תשובות
עדיף במזוודה, לפעמים הם מחרימים נוזלים בתיק הקטן
אנונימית
במזוודה את יכולה, בתיק קטן לא יתנו לך
אני תמיד שמתי בשמים במזוודה, אז לדעתי שימי במזוודה.
למה לא? נתנו לי לעלות עם זכוכית במזוודה ומקסימום שימי בתיק צד שלך ותעלי עם זה למטוס עליך
אה ותהניי
אה ותהניי
באותו הנושא: