4 תשובות
אני מבינה אותך מאוד, זה קורה ותיהי בטוחה שזה רק ילמד ויבנה אותך. אין סיבה שתרדפי אחריה והכי טוב אם פשוט תלמדי לשחרר מזה עם כמה שקשה. זה קרה לי כמה פעמיים עם המון בנות וזה לא פשוט, אבל את תכירי אנשים חדשים והכל לטובה, זה המסלול שלך בעולם הזה וכנראה שאת החלק שלה היא סיימה בחיים שלך וזה לגיטמי ברמות. הכל בסדר אני כאן אם באלך לשתף
שואל השאלה:
תודה את ממש עזרת לי ❤
את תעברי את זה והכל יהיה בסדר בסוף ספויילר: בסוף הכל מסתדר איכשהו...
ולא נעים להגיד אבל כמה שהיא הייתה חברה טובה וכל זה חברה שעוזבת אותך מסיבות כאלה אחרות היא לא אהה דבר...
Bia
זה יהיה קשה מנסתם אבל אני בטוחה שתצליחי כי למה שלא בעצם ?
Bia